Kızlar kaset testte pozitif görünce randevu alıp doktora gittim. Betama bakmak için kan testi istedi ve sonucum 216 çıktı cumartesi günü. Pazartesi tekrar kan verip artışa bakılması gerektiğini söyledi doktorum. Dün ki kan tahlili sonucum da 509. Sizce nasıl artış???