Denizyildizii benimde ilk gebeliğim 6 haftalık düşük olmuştu doktor alttan muane ile keseyi görmüştü eve geldikten sonra az az kanamam olmuştu ve ağrım tekrar acile gitmiştim alttan muane etmişlerdi sıkıntı yok kese duruyor demişti hiç bişey yapmadan eve göndermişlerdi gece ağrılarımdan ağlıyordum resmen tekrar başka hastaneye gittik doktor muane etti sen düşük yapmışsın nasıl anlamamış doktorun demişti hatta sen doktora gittiğine emin misin demişti kanamam ve ağrılarım bi gün içinde olmuştu ve çok kötüydü çevredekiler de 1 gün içinde 3,4 kez alttan muane ettikleri için düşük yaptığımı söyleyip dururlar