Seyma_ benim de 62 çıktı açlık.normal dedi doktor. Çok aç kalamıyorum, hemen elim ayağım karışıyor, yediğimde bile sersem gibi oluyorum. Bu yüzden 2 saatte bir mutlaka bir şey atıyorum ağzıma. Sizde de sabahları özellikle mide bulantısı gibi oluyor mu?