Kızlar ya şuan 20+1 oldum fakat 6.ci.haftadan beri tiksindigim çoğu yemek olmuştu bazıları geçti zorlada olsa yiyorum ama et hâlâ yiyemiyorum yani et türü olan hiç biseyi içinde kıyma bulunan yicekleri bile yani. Geçer geçer dediler hala geçmedi acaba benimle.ayni şeyi yaşayan var mı korkuyorum doğumdan sonrada geçmezse diye 😁