AESahin Elifsanir aynen haftasına göre güzel bence de zaten bize 2 hafta önde demişti şuan 36 dayız yavaşladı zaten gelişimi
_SeymanurSevencan_ Elifsanir biraz düşük gibi geldi bana ama zaten son 3ayda baya bi kilo alıyorlar o yüzden sıkıntı yok canım
Elifsanir Elisammmbade aynen öyle zaten ama çoğu kişiye göre bu kadar zayıf olunca acaba sağlıklı mıdır diye merak ediyor insan🤔
Elisammmbade Elifsanir daha var ama bence alır kilo takmayin kafanıza pekmezli süt için kilo aldırır 🥰