asyaa16 kusura bakma gün içerisinde giremedim ekstra doğum sigortası yapmadı kurumsal bır firmada çalışıyor eşlerde sigortadan yararlanınca direkt doğumu kapsadı fakat bizde sigorta başlangıcından itibaren 6 ay içerisinde hamile kaldığım içim ilk 6 ayı ödedik sımdı sadece 15 TL veriyoruz