Deniz59 Masal53 yapacak bişey yok artık napalım olan bizlere oluyo biz üzülüyoruz halı olduğumuz halde
sibelyrl hellobabex bağ oluyor da ne yaşanmışlığınız var doğmamış çocukla anlamadım? Yaşanmışlık derken gidilen yerler çekilen fotoğraflar onun sevdiği şeyler vs. bunlarla güzel bir hediye hazırlayabilirdiniz ama yeni doğana böyle bi şansınız yok bundan bahsediyorum. Farklı frekanstayız sizle sanırım. Ama ne hediye edeceğinizi çok merak ettim karar verince lütfen yazar mısınız burdan😄
MomHero2 hellobabex minik bir bohça hazırlayabilirsin bütçene göre takımları çoraplar ağız mendilleri zıbınlar vs derken. Ablam da bana doğumumda bohça gönderdi sonra gelip altınını taktı
Deniz59 Masal53 valla ne olsun yemekleri yaptım atıyorum kendimi o koltuktan bu koltuğa o kadar sıcakki 🤣 ay bi havuzumuz yokki yüzelim serin serin 😂😂
Annecibebekler Benim teyzem, ben doğmadan ilk oyuncağımı almış, yaşım 30 hala duruyor. Kardeşim de oyuncağını aldı, bi kaç parça beğendiği kıyafet de almış, fikir olabilir.
[silindi] hellobabex size tavsiyem bebegin yaninda ablanizi da küçücük bir hediyeyle düşünmeniz genelde bu kimsenin aklina gelmiyor ama annenin o dönem guzelseyler hissedip yasamaya ihtiyaci oluyor benm ilk dogumumda bir tanidigim bana da hediye getirmisti ufak bir sey o kadar mutlu olmuştum ki😊
mom073 Deniz59 yaaa ama nedenki:(Benim ablamin 5 senedir cocugu olmuyor hamile olduğumu cok zor soyledim ama çok güzel tepki verdi ve şuan benden çok düşünüyor, hediyeler aliyor ve şunu alalim mi diye bana fotoğraf atıyor..Allah iyi kardeş versin herkese