Dr Yaşar Çeğil’e gidiyorum. Özel muayenehanesi var 250₺ muayene ücreti. Akademi hastanesinde doğum yapacağım. Orayı da beğeniyorum eşim 5 ay önce orada ameliyat oldu, temizliği vs çok iyi. Tavsiye ederim 😊 orada da nuri bey var arkadaşlarım gidiyor çok memnunlar ona da bakabilirsiniz