Dilekcnkn Haappiness Bence gerek yok lazım olursa hastahanede zaten veriyorlar yoksa da zaten alınabilcek birşey belki hiç lazım bile olmaz ☺️
Damlaltinay Haappiness alacaksan hipp al, ben özelde doğum yaptım aptamil verdiler sütüm inmedi çocuk yiyemedi sonra hipp verdiler götürdü hunharca
Lulemom Bence lazım olursa almanız daha mantıklı. Heryerde satılıyo. En kötü eczanelerden alırsınız. Hastane çevresinde çok vardır. Hem ihtiyacınız olmazsa boşuna almış olmayın.