Sedakbyk
Ben 34+0 da gittim doktorum nasıl istiyorsun dedi normalden korkuyorum dedim. Sezeryan konusunda baktım oda sıcak baktı. 35+5 de gideceğim belki gün verir. Şansıma benim doktorum pazartesi ve cuma sadece o hastanede. Bakalım nöbet zamanına gelmez umarım erkendende alsın istemem