Esra5561 12 haftalık hamileyim doktor direk kız dedi bana başka birşey söylemedi acaba ilerleyen zamanlarda değişirmi
Dilekcnkn Esra5561 Hayırlısı olsun canım değişen de var yani en iyisi yine detaylı benim doktorum 16. Haftada söyliycem dedi 13+5′de renkli olarak gördük ama doktor yinede alışveriş yapma tahmin sadece dedi ☺️
Tuubacvk Esra5561 12haftalıkken bana da erkek büyük ihtimalle demişti 16 haftalıkken bacak arası boş kız dedi 18 haftalığım şuan dün devlete gitmiştim ama devletteki doktor cinsiyetini göremediğini söyledi bende detaylıyı bekliyorum kesinleşmesi için
Neslihandvc Esra5561 12haftada erkek dedi. 18.de kız dedi detaylıda erkek çıktı 22.haftada 😂 sanırım bu kez net
Ayse-24 Esra5561 bence detaylıya kadar bekleyin derim. Burda sonradan değişen çok var o yüzden ben bugüne kadar yani detaylıya kadar bekledim. Sonra gittim hemen alışveriş yaptım 🥰😁
Esra5561 Ayse-24 Benim ilk bebeğime erkeğe benziyo dediler detaylı da kız çıkmıştı bakalım bu sefer hayırlısı
Ayse-24 Haticeey araştırma hastanesin de yaptım ve ücret ödemedim. Doktorum çok çok iyiydi sağolsun çok da ilgiliydi ☺️
Haticeey Ayse-24 Evet özele gidiyorum banada çok geldi fiyat daha ileriye kadar testler yapılacak dedi yani bazı testlerde kesin bilgi vermiyor isteğinize göre yaptırmak isterseniz dedi
Snyrs Esra5561 banada 12 haftamda yüzde 80 kız dedi o yüzden alıp veriş yapamıyorum değişkenlik yaşayan çok insan var haftaya randevum var Allah’ın izniyle 16 haftalık olcaz ozman kesin derse alış verişe başlıcaz şuan içim gidiyor birşey almamak için 😄
Esra5561 Snyrs Bana hiç ihtimal vermedi direk kız dedi bakalım bende zor sabrediyorum😂 birşeyler almak istiyorum
Ayse32 Esra5561 canım 12 de %95 kız dedi 14 te kesin kız dedi dün gittik 18+1 iz aa erkek gibi dedi bir hafta sonra tekrar bakacak bence çok da alıştırma kendini hiç belli olmuyor 😊😊