dlnyny Gzdnnnnur merhaba bende 34.haftamdayım bebeğim fazla aşağıdaymış ama nst de sancım çıkmadı. Sizin bebiş doğum kanalına inmiş mi doktorunuz bir şey dedi mi?
Gzdnnnnur dlnyny Kafası aşagı da dedi sadece 2 kez nst ye girdim sonrasında girdiğimde geçmiş kasılma dedi