Yenibirannee tubaaunlu ya bende isyanlardayimm normalde sarışın tuysuz bi insanim gobek deligim cevresi kara kara kıllar var siyat tüyler var deliricem doktorum alma dogumdan sonra kendisi dokulcek dedi 🥺🥺😭😭
tubaaunlu Yenibirannee ayni bende beyaz tenliyim hertarafi deil bende göbek deliğinin altinda 😊alsam bi zarari olurmu bilemedim