İştahım hiç yoktu şimdi de yok o kadar hastanelere gittim tahliller testler yaptım kilo almamı engeleyen hiçbişey cıkmadı vitamin demir ilacları kullandım iştahım açsın diye hiçbir ilac fayda etmedi eskiden kilom normaldı 50 lerdeydi bi ara birden verdim ondan sonra naptımsa alamadım inşallah gebeliğin ilerleyen haftalarında alırım