Ayseduru0712 Kızlar doğum parası almış olanlara sormak istiyorum ben 22 haftalık gebeyim 32 haftaya kadar çalışamayacam ücretsiz izne ayrıldım 32 haftada çalışamaz raporu alıp verecem doğum param yatar değil mi
Ayseduru0712 MineLule sadece 45 gün rapor hakkı varmış 32 haftadan önce özele bile gittim vermedi onuda mecbur kaldım yani canım
Ayseduru0712 SayeMom 6 aydır sigortalı olarak çalışıyorum 10 hafta için izin alacam geriside zaten hakkım olan raporu alacam son üç aya göre hesaplanıyor diyorlar ücretsiz izinse para alamayacam onun için soruyorum yatar mı diye
Nurtrky Ayseduru0712 son üç ay değil artık son bir sene değişti o izine çıkarken sigortalysanz alırsınız