melisamother Kızlar bugun evden çıkmadım ev işleri ile uğraştım bir basım agrıdı sanki kafam patlayacak duş aldım geçmedi 1 saat uyudum yok şimdi hava almaya çıktık geçmedi ne yapacağım yardım edin 😓😓 zonk zonk çok agrıyor basım yaa
Mrvbdk melisamother bende hepsini yapardım en son çare yemeniyi bağlardım sımsıkı alnımn hizasında o öyle geçerdi rahatlardım
bbestw melisamother 3 gündür aynıyım benimde başım çok ağrıyor gece yarısı acile gittim tansiyon flan normal sıcaklardan diyor doktorlar parol ağrı kesici içebilirsin dediler ama nereye kadar sürekli ağrıyor🤦♀️
melisamother bbestw bende 2 gündür dün harı yoktu ama bir hoştu kafam ama bugun nasıl patlayacak gibi hiç birşey fayda etmiyor şimdi azıcık geçti çok az sıcaktan mı nedir ama dısardaykende agrıyor mesela akşam suan
Melikesiiiiii Canım patates bağlamayı dene başına nane yağı dene bunlar fayda etmezse eğer acile gidip parol serum taksınlar çünkü ben parol hapın hiç bi faydasını görmedim
melisamother Melikesiiiiii patates mi onu denemedim bir deneyim canımm nane yağım yok başka be olabilir acaba
NazlErdoan Bende bugun akşam çok kötü oldum başımın agrısından ölüyodum tansiyonum 9 a 6 çıktı. Tuzlu ayran içtim bekliyorum
melisamother NazlErdoan benimde 11/6 idi tansiyonum öğlen ama akşam dışarı çıktım hala fayda Yok zonk Zonk patlıyor resmen kafam çok kötü ya