2sy Kizlar fazla hareket halinde bebisim. Tam 31.haftadayim. bazen öyle vuruyor ki idrar kesem aciyor bagiriyorum ahh diye ve cit diye ses geliyor karnimdan bazen. Sizde de durumlar boyle mi. Neden bu kadar hareket etmesi acaba
kirpapatyasiii 2sy hareket berekettir benim doktorumun sözü 😊 maşallah çok sağlıklı bir bebeğin var demekki kıpır kıpır 🤗 idrar torbası meselesi bende de var daha 21 haftalık ama çok aşağıda olduğu için vurdukça lavaboya çıkıyorum 🙈🙈🙈 büyüyünce ne yapacağım hiç bilmiyorum 🤣
bngs_irem 2sy benimde aynı en başından beri çok hareketli 30+4 haftayım. Doktorum ne güzel diyo kötü bi durum yok diyo ama canım o kadar yanıyo ki deliyo içimi resmen günün her saati böyle asla durmuyo
2sy rosatue ben de oyle yorumluyordum aslnda ama hareketleri boyle asagida ve aci verici olunca acaba erken mi gelcek diyorum. Bir de resmen cit diye sesler geliyor baya
2sy kirpapatyasiii aynen oyle dusunuyordum ben de ses gelince ve cok aci verince bi endiselendim ama :)