Seyda1990 Merhabalar hanımlar benim size bir sorum olucak adetime 9 gün kala kan testi verdim ama sonuç 0.25 doktor gebelik yok dedi (tabi hayal kırıklığı 😭) böyle olup sonra değerleri yükselen oldu mu acaba (Bir umut işte hala ya yükselirse diye düşünüyorum)
Purpura26 Seyda1990 9 gün kala neden test verdin ki? Daha döllenme olduysa vucudunun bile haberi yoktur
Mom54755 Seyda1990 çok erken gitmişsin ben doktora sormuştum kan versem olurmu diye o zaman da 8 gün falan vardı adwtime varsa bile çıkmaz demişti sen en iyisi net bi sonuç almak istiyorsan adetin 1 hafta geçtikten sonra git
sumeyraballl Seyda1990 9 gün kanda çıkması için çok erken gecikmeyle bile düşük çıkıyo sonuç 9 günde sonuç almamanz çok normal gecikmeyi bekleyin yada 1 2 gün kala yapın dha net olur
Seyda1990 Deniz59 beklemekten başka çarem kalmadı ki zaten. Kasıklarımda baskı ve ağrı hissediyorim@Deniz59#15918239
Elif_s Seyda1990 cok erken canim bekle insallah bir haftaya kadar hayili haberi alirsiniz arkadasin dedigi gibi gebelik varsa bile vucut bile bunu hissetmiyor daha
Seyda1990 Purpura26 Amh lerimde sıkıntı var bende yumurtalara gününü degerlendirdim yumurtlama gününden 1 hafta geçti acaba hamilemisin heyecandan meraktan kan verdim ☹️
Purpura26 Seyda1990 11 gün geçmesi lazım yumurtlamadan sonra. Boşuna erken verip kendini strese sokma. Yok diye de üzülme yani daha belli olmaz
Seyda1990 Mom54755 ay insalllah dediğiniz gibidir yoksa bugün çok üzüldüm. Amhlerimde sorun var yumurtlama gününü degerlendirdim yumurtlama gününden 1 hafta geçti acaba gebelik olusmusmudur diye kan verdim ☹️ ve tabi sonuç böyle çıkınca çok üzüldüm. Ama yazdıklarınız içimi azda olsa rahatlattı teşekkür ederim
Seyda1990 sumeyraballl teşekkür ederim inşallah dediğiniz gibi olur . Rabbim hiç annenin kucağını boş birakmasin
Cansel0694 Seyda1990 adete 9 gün kala ne cikmasini bekliyosun canimin ici hayal kirikligi yasaman icin adetin gecip senin umutlanman lazim daha bebek varsa bile beta cikmaz ki hücredir rahimde tutunacak yer ariyordur yani cok erken davranmissin güzelim adete 3 gün kala 12 mi 13 mü ne cikmisti adet günümde 40 küsürdü daha bi dur kendi ni bu kadar strese sokma hayirlisi olsun ins hamilesindir ama adete bi kacgün kala test yap cizgiyi gorursen kan verirsin .
Seyda1990 Cansel0694 haklısın canım ama benim Amh sorunlarım var ne yazikki😭 yumurtlama gününü degerlendirdim yumurtlama gününden 1 hafta sonra yani dün kan verdim bı umut işte çıkar diye çıkmayınca üzüldüm ama böyle güzel yorumları görünce içim rahatladı inşallah gebeyimdir çok amin