Sukran- toksoplazmadan çok çekmiş biri olarak yaptırabilirsiniz şimdi de . Igm ıgg olarak bakıyorlar. İgm pozitif çıkarsa hamilelikte pozitif olmuşsunuz demek . Benim her verdiğim kanda başka sonuç çıkıyordu(her hastanede farklı) en son antibiyotik kullanmıştım. Sonra oğlum doğunca ekstra testler yaptılar. Neyse ki sorunsuzdu. Biz de kedi besliyoruz dışarıyla teması yok ama doktorum doğru yıkanmamış sebze meyveler de aynı riske sahip. Dışarda yediğin salatadan bile olabilirsin demişti. Yani aklınıza kötü birim getirmeyin bence . Sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi de .