Arkadaşlar merhaba ,
yarın tam 32+0 oluyorum doktor kontrolüm vardı ve çalışabilir raporu alacaktım fakat doktorum izinliymiş bir gün sonra gelmemi istedi. 32+1 de çalışabilir raporu alabilir miyim ? Bir eksisi olur mu bilgisi olan varsa çok sevinirim.