NidaEzgi ben alından ölçer aldım iyide bir markanın bir dünya para verdim sık ateşlenen bi oğlum vardı sürekli ölçe ölçe iki ayda beyni yandı aletin doğru ölçmemeye başladı. En son 41.5 la hastaneye gittik noluyor diye 39 derece ateşi varmış doktorum da kulaktan olanı önermişti kendisi de onu kullanıyor şimdi onu aldım daha bi memnunum