Kızlar ben 19 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim, hamile olduğumu öğrendiğimde çok zayıftım kaynana, görümce, eş, dost hamile olduğumu duyan sen bu bedenle doğuramazsın, çok zayıfsın, açsın, azcık ye diye sayamayacağım kadar çok tepki aldım, günlerce kocamla kavga ettik yemiyosun diye. Ama ben yiyordum çünkü karnımda ki benim çocuğum yemiyosun diyenlerin değil, neyse ben kendimi zorluyorum yiyorum kusuyorum geliyorum tekrar yiyorum. Herkes o kadar yemiyosun dedi ki ben çocuk gelişmez ölür heralde artık diye umutlarımı yitirmiştim düşünün, gün geçti bebek büyüdü bulantılarım geçti iştahım yerine geldi artık her dakika yiyorum ve kimsenin ağzına laf vermiyorum ama işte insan oğlu değil mi hâlâ konuşuyorlar 50 kilo oldum ve bebeğimin sağlığı yerinde, demem o ki ilk başta çok zorladım kendimi kahvaltı için ana öğün için ara öğün bilmem ne derken saçma saçma porsiyon hazırlayıp yiyodum size tavsiyem az ve sık yiyin sürekli meyve tüketin ve kendinizi zorlamayın ben şu an 3 ana 4 ara öğün yiyorum sabah kahvaltı da hâlâ pek bişey yiyemiyorum ama ikinci öğünde 2 dilim ekmek pilav, çorba ya da kahvaltı da yemediysem iki yumurta ara öğünde fazlaca meyve yoğurt ve kuruyemiş tüketiyorum akşam da elimden geldiği kadar sebzeli yemekler yapmaya çalışıyorum ve tabii ki bolca salata yiyorum yemekten sonda yine acıkıp meyve yiyorum 😂