KaderGlserinOk İnşallah mamaya gerek duymazsınız bebeğiniz anne sütünü emer diyelim kısmet emmedi kesinlikle humana alın. Aptamilde şeker var sağlıkçı arkadaşlarımın hepsi humanayı tavsiye ediyor.
B8use Mucizemibekliyorumm alirken icerik kismina bakin nisasta varsa almayin zaten 1 numara alinacak dogumdan ihtibaren yazan bende markete gittigimde hepsini alicam icerik kismina bakip oyle alacagm insallah
B8use Ikinciyibekliyorum bebelaggold da nisasta yok rahatlikla kullanilabilir bende SMA ve bebelaggold arasinda kaldim . Markette birde similac a bakacagim icerigine
Ikinciyibekliyorum B8use evet muhakkak inceleyin insallah bebeğinize yarar. Deneyerek gorecegiz gerci 🤗
erifeKumruEren Mucizemibekliyorumm hadi ya o zaman iyi arastırmak lazım aslında cogu kişi aptamil alıyor ve onu öneriyor fiyat olarakta cok pahalı bi sormak lazım doktora
Esmmaa Mucizemibekliyorumm canım en güzeli Hipp. Aptamilde şeker var tok tutuyor bebeği Hipp kullanıyorum ben
turker_meryem_yavuz Ben baya araştırıp humana aldım ve hala da onu kullanıyorum. Anne sütüne en yyakın mama deniliyor baya önerdiler ben de öneririm