Esraercan 1PrensAnnesi valla beni. Kız inatçı hala gelmemekte 38+5 oldu gel kızım diyorum ama tık Yok hamile degilim sanki 🙂 pzt doktora gidicez 39+1 olucak artık gelir diye düşünüyorum