29 haftaligim öğlen başladı ara ara batıyor bıçak saplanir gibi oluyor notmal mı bu durum ? Normalde 2. Gbligim ama ilkinde doğuma gderken dahil hiç ağrım olmadığı için tecrübesizim. Yalancı sancı bu mu oluyor yoksa bı anormallik mı var ??? Hastaneye gdecegim ama kadn doğumun acılı sadece doğuranlar bakıyor çok saçma bir şekilde. Randewum 28. İnde