Mom433 Kızlar gebelik icin tekrar denemeler yapiyoruz 3 kayip sonrasi 4.kez 3 aydır tutmadı hormonlar iyi bugünde idrar yolları ve kan tahlilleri yaptırdım anlayan varsa bakabilir ki yarın gideceğim doktora tekrar ama sabaha kadar meraktan çatlarım az çok anlayanlar oluyor diye paylaşıyorum https://resimyukle.io/r/YItkSxjllL https://resimyukle.io/r/gQGwHeYBpO https://resimyukle.io/r/jwJNwBMQam
nevamm1 Mom433 canım değerler hepsi normal beyaz kan hücreleri pozitif bunlar enfeksiyonla savaşan hücreler idrar yolu enfeksiyonu dışında bir problem görünmüyor gibi tabi doktorun en doğrusunu soyliyecektir.
Fv3 Mom433 idrar yolunda lökosit var enfeksiyon demek. B12 düşük bence hamlilelik in 600 üstü önerildi bana.
Fv3 Mom433 demirin de düşük geldi bana kuzum 36. Doktor bugün bilgilendirir bence bunlar benim fikrim. Ama hiçbiri önemli bir sıkıntı yaratmaz korkma hepsinin ilacı var benim de yerlerdeydi 3 ayda ilaçla hemen toparlandı
burakveannesi Mom433 idrar yolu enfeksiyonu var canim ama gebeliğe engel değil o konuda sknti yapma benim yüksek derecede varken hamile kaldım çok sukur sadece aklından çıkarmaya çalış kolay olmuyor anlıyorum benimde kaybım var ama o ummadığım anda geldi çok şükür seninde olacak insallah
Mom433 nevamm1 çok teşekkür ederim yarın böyle duyarım inşallah ben çok evhamliyim gebe kaldigimda bile çok panik oluyorum hep stres kötü düşünceler yaratıyorum 🙄
Mom433 nevamm1 sadece enfeksyon varmış öle dedi ben dakika basu gidiom dedim biktim hiç gecmio 1 ay öncede vardı dedim kültür ve ultrason istedi ultrason bekliomm smdi
Mom433 Fv3 o hep zaten Allahın gazabı kan pıhtılaşmam var homozigotum aylardır b12 ve folik asit kullanıyom banamisin demiyor depolamamisim demekki gene onların eksikligide pihtilasmam etkiliymiş dicem adam akıllı b12 versinler barim
Mom433 Fv3 geç kalktım deliksiz uyumuşum doktorlarda erken cikisliymis bugün kaçırdım yarın akşama kadar çalışacaklarmış sabah gideceğim eşimde öle dedi demir düşük die doktor oldu artık 🤣
Fv3 Mom433 ben de heterozigot var ve bazı alt testlerde de sıkıntı var 2 gebelik kaybım var. Ama bence bu sefer olacak inanmak lazım 😊
Mom433 burakveannesi inşallah diyorum 3 kere kalmışım adetim düzenli hormonlar iyi yumurtluyorukda her ay eşim spermler de süper sorun rahmimde çıkmıştı düzeltildi ameliyat oldum kasımda bakalım hayırlısı sağlıkla gelsinde hangi ay gün de gelirse gelsin yeterki sapasaglam ilerlesin 2 aydan yukarı çıkamadım çok merak ediyorum o duyguları 🥰🙈
Ilayda1 Enfeksiyonun var canım, b12 düşük , kolesterolün biraz yüksek çıkmış ama ilaçlık değil , demirin biraz düşmüş Ama problem arz edecek kadar düşmemiş demir ve b12 için ilaç önerebilir
Fv3 Ilayda1 hdl kolesterolün yüksek olması kötü bir şey değil. Hdl iyi kolestroldür ldl kötü kolestroldür canım
Mom433 Elifdikel aynen enfeksiyon vae dedi smdi diğerlerine norml dedi sürekli dakika basu idrara gidiyorum dedim kültür ve mesanene ultrasona bakılsın dedi bekliom
Mom433 Fv3 içimden bi ses banada öyle diyor kasımda rahmimde sorun cıktı filmde darmış T şekil cıktı tutunmaya yer yokmuş genişlettiler bide cizik attılar doktor dedi genelde bundan snra ilerliyor gebelikler umudum oldu igneler ise yaramamıştı demek bundandi dedik🥰
melegim_ve_ben Mom433 İdrar yolu enfeksiyonu ve az miktarda demir eksikliği dışında normal canım.Crp değeri de idrar yolu enfeksiyonuna bağlı öyle çıkmış.Tabi en doğrusunu dr söyleyecektir 👍
Mom433 melegim_ve_ben sadece idrar yollarında enfeksyon var dedi b12 az düşük gbi dedi ilaç yazdı o kdr ben çok sık idrara çıkıyorum ve bu enfeksun geçmiyor hiç dedim kültür testi bide ultrason istedi mesaneden sabaha kadar gidiyorum 1 bardak su iccem ordayım yani 🙄
melegim_ve_ben Mom433 Hiç korkulacak bir durum yok canım cok şükür.Kultur testi en kesin çözüm ben de kaç kere verdim.3 gün içinde çıkar sonuç.Bol su iç enfeksiyon için.
nevamm1 Mom433 geçmiş olsun canım bende çok uğraşıyorum enfeksiyonla tam kurtulmuştum dün yine tahlil verdim tekrar başlamış bende hafif olduğu için tek doz veriyor doktor toz olarak onu kullanınca geçiyor çok sukur.🙏