Benımde migrenim vardı hamilelıkten önce .hamıle kaldım her gün basım Agrıyordu.bende ilk başta migren ağırlarım tutuyor sanıyordum.sımdı 36 haftadayım 25 haftadan bu yana yüksek tansiyondan ilaç kullanıyorum .Sen yine de bi tansıyonunu kontrol et derım.Şifa dilerim saglıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız inşallah ❤️