Halilin_zevcesii Bende eve gitmek istedim ama ne olur ne olmaz tedbir amacli dedik kaldik ama insanin evi gibisi yok gercekten.. isin garip tarafi alttan muayene bile yapmaya gerek duymadan yatis vermeleri biraz kafami karistirdi 😯 allah yardimcimiz olsun 💕