Kder Merhabalar 9 gün önce 36 haftalık doğum ettim o günden beri göğüs uclarım yara oldu emzirirken çok sıkıntı çekiyorum canım çok yanıyor. İyileşmesi için kremler kullanıyorum ama sanki işe yaramıyorlar. Aynı sorunu yaşayan var mı?
erseerse Kder geçmiş olsun canım çok zor bir durum. Benimde olmuştu hatta sağ uç yarısı koptu öyle kopuk halde hala emmeyi bırakalı 1 sene oldu😞 ama acısına tek iyi gelen iyileştiren şey tahin üzerinde biriken yağ oldu. Ben onun sayesinde kurtuldum habire sürdüm
Sndrsym Kder buzdolabı poşetini kullanmanızı tavsiye ederim benim de yara oldu buzdolabı poşetini göğüslerime sardım sadece emzirmeden emzirmeye açtım ve geçti
Enfalcik Kder canım bnde de aynı durum oluyordu hmn zeytinyağını sürüp streç film ile sardım bebeğinin her emmesinin ardından bu işlemi yap Allah’ın izni ile hmn iyileşiyor bn öylelikle kendime geldim
bircivcivannesi Kder lahanaya buzluğa koyuyorlar donduktsnnsonra çıkarıp göğüse koyulduğunu görmüştüm. baya rahatlatıyormus
emiras59 Kder kardeşim geçen sene doğum yaptı, o da yaşadı lahana yaprağı koymuştu haşlayıp soğuyunca çok iyi geldi ona rahatlatmıştı