Selamlar
17 mayısta sezaryen doğum ile kızımı kucağıma aldım. 2950 kilosu 50cm boyuydu. 2 çocuk doktoruna göründü çıkmadan. Bir sıkıntı yok taburcu olabilirsiniz dendi Ertesi gün evimize gittik. Öğlen gibi çocuğum yatağında yatarken bir baktık morarmış nefes almıyor. Tabi elimiz ayağımıza dolandı hemen eşim ve görümcem çocuğu alıp acile götürdüler bişeyi yok deyip geri göndermişler bu alemde yolda düzelmiş. Ama sonradan bi kaç kere daha böyle oldu. Kardiyolojiye götürdük bir sıkıntısı yok. Nörolojiye gittik hiç bir şeyi yok dendi. Ama hala arada nefessiz kalıp morarıyor 30 sn sürüyor en az. Zar zor nefes almaya başlayıp bi süre baygın baygın duruyor. Şimdi dr götürelim dedikçe eşim ve ailesi benim abarttığımı çocukta bişey olmadığını söylüyor ama ben kör de değilim salak da 🙄hangi dr gidecez onu da bilmiyorum ciğerlerde mi bişey var solunumda mı bilmiyorum eşimi de ikna edemiyorum zaten. Şimdi de tutturmuş annemde kalacaksınız ben işten gelene kadar diye. Moralim sıfır sıfır sıfır 😩sizce neyden kaynaklı 😔