Elfelf475 bizde maşallah diyelim, ama siz kadar dikkatli değilim maalesef, dışardan yediğim çok oluyor, paketli gıda ister istemez evimize geliyor.. dikkat etsek dahi ben yine de doktorumu dinliyorum, o da testleri ve aşıları yaptırmamı istedi.. ama covid aşısını doğumdan sonra olacağım inşallah 😀