Hacersoy Merhabalar ben devlet hast. Surekli gittigim doktordan randevu alamiyorum mhrs ve 182 den neden gözükmüyor bir bilgisi olan var mı?
Milenka Hacersoy bu asilardan dolayı bir trafik olabilir.182 hiç çalışmıyor.Ama zaten MHRS de görünmüyorsa onlarda randevu veremiyor. Gittiğiniz doktorunda randevuları ya yoktur ya da doludur o sebeple göremiyor olabilir siniz.
cerenkurter2 Her ay randevu listeleri yenileniyor ama ya liste dolu oluyor yada kapalı. MHRS uygulamasından sürekli gittiğiniz hekime talep oluşturun listesi açıldığında size mesaj geliyor. Maalesef ki devlet hastanesininde randevu sorunu var