Demetb Mavis40 evet benim de bulantım var. 36 dayım. Hiç bişi yapamıyorum. Prilam da fayda etmiyor. Kokudan uzak duruyorum aynı gebeligin ilk başı gibi.
hulya4627 Mavis40 5 haftada başladı 36+6 yım hala bulantı kusma yaşıyorum hiç geçmedi ilaçla ayakta duruyorum ben
Asli_miran Canım ben 36+5 im ve mide bulantısı beni mahfediyo göğüs aramda bi yanma oluyo doktordan randevu alabilirsin mide ilacı veriyolar 🥰
Mavis40 Asli_miran doktora rwndevm haftaya canım gidince sorcam ama boyle hafif gecistici seyler var mı onn ıcnn sormstm canım bir de birsey sorcm her hafta gırıyrmsnz nsteye
Asli_miran Mavis40 yurtdışında yaşıyorum ben malesef burda her hafta almıyolar nstye eğer acil birşey olurda gidersem bakıyolar
tugbis06 Mavis40 ben 30.haftadan beri yaşıyorum bulantı.özellikle keskin kokulara karşı.bulaşık makinesi, çöp, banyo, ayakkabılık vs çok kokuyor öğürüyorum resmen. Heralde mide şıkıştığı için çünkü ben hamileliğimin başında hiç bulantı kusma yaşamadım.