Gamzenur37- merhabalar , doğumum sezeryan oldu 32 haftalık ikizlerimi doğurdum. Ebelerde çok iyilerdi gülçin hanım zaten çok çok iyiydi. Aşırı ilgilendi yani sürekli yanımdaydı nerdeyse doğumdan önce ve sonrada hemde yoğun bir doktor ne ara fırsat bulup bu kadar şeye koşturuyor şaşırmıştım. Doğumdan 1 hafta önce iki gün hastanede yattım gece bile hemşireler nst sonuçlarımı atıyordu ona bakıyordu. Ve ben başından beri takipli değildim 27. Haftamda geçtim 32 de de doğum yaptım. Sizinde memnun kalacağınızdan eminim. Hayırlısıyla evladınızı kucağınıza alırsınız inşallah ☺️