Asyamira Merhabalarr 33 haftaya kadar kendimi bi şekilde korudum ama Haziran ayının ortasında soğuk algınlığı atlatıyorum 😏😏 burun tıkanıklığı ve boğaz ağrısı var sadece, ilaç da kullanmak istemiyorum var mı önerileriniz neler iyi gelir 😏😏
Elfilayda Valla bende covid oldum sandım ama değilmişim ciğerlerimden öksürüyorum burun akıntısı halsizlik geçti, hala toparlanamadı ilaçsız biraz zor gibi bal limon süt içiyorum sma bana mısın demiyo😕 sana da çok geçmiş olsun
Asyamira Elfilayda hadi ya çok geçmiş olsun bende burun akıntısı yok tıkanıklık var, öksürük vs yok ama yine de tedbir amaçlı yarın bir test yaptiricam umarım öyle bir şey yoktur tabi 😏😏
mineirem 1 hafta önce atlattık oglumdan bana bulaştı dondurma yemiştik onun yüzünden oldu oğlum 2 günde atlatırken benim 1 haftayı geçti anca iyi oldum