Kızlar belki burda daha önce görmüşsünüzdür beni erken doğum başlıklarında. Çok şükür bugün kızıma kavuştum 24. haftadan bu yana 8mm ve Serklaj ile 2 ay hastanede yatmıştım 32+5te taburcu olduk bugün 33+5te sabah bel ağrısı ve kasık ağrısıyla doktora gittim 8 cm açıklık olmuş dedi ve normal bi şekilde doğumumu yaptım 45 dk içinde. Kızımı bi görseniz dünya güzeli. Rabbim isteyen, hamileliği zor geçen herkesin yardımcısı olup bu güzel duyguyu yaşatsın inşallah..