Damlaltinay ben balayına gittiğimde uçakta minnak bebek vardi ve çok rahat etti annesi, ekstradan ucak şirketi yatakta vermişti bebeğe en önde oturuyorlardi. Bebek uyuya uyuya gitti. Ama tabii bu bahsettiğim 12 saatlik bir uçuştu. Gecen senede Antalyadan dönerken 3 saatlik uçuşta bi bebek hic rahat durmadi yani çok ağladı. Bence çocuktan çocuğa değişiyor, denemeniz lazim bence kendi bebeğiniz seyahatlerde nasil tepki verdiğini.