nevamm1 Kizlar 16+6 olduk bugün 2 kez karnımın alt kısmında sanki mısır patlar gibi bir hareket oldu yerimden sıçradım içim gıcıklandı 😃 ilk gebelik tecrübem bu bebek hareketimidir acaba çok merak ediyorum.
Nigarhacizade nevamm1 ben de 15ci haftadayım ve sanki bir şey kaçar gibi hiss gelmişti karnımın altına sol tarafdan😂garip
nevamm1 Nigarhacizade benim sağ tarafta oldu bağırsak hareketi olmadığına çok eminim yerimden sıçradım 😃
nevamm1 Buse7111- doktorlar 20.hafta diyor eğer ilk gebelikse ama ilk kez böyle birşey oldu bağırsak hareketi kesinlikle değildi çok farklı bir histi.