13 haziranda başlaması gereken regl 3 gün geciktinten sonra test yaptım pozitif çıktı. Dün sağlıkocağında değerlerm için kan verdim. Hcg değerim 20.514 çıktı ve doktor 10-12 haftalık hamile olabileceğimi söyledi. İnanamadım geçen ay regl oldum ve hiçbir belirtim yoktu bu haftaya kadar. Değerlerden anlayanlar varsa 20.514 değer gerçekten 10-12 haftalık olabilir mi? Yarın ultrasona gideceğim zaten ama şaşkınlık içerisinde olduğum için yorum almak istiyorum :)