Bende 19+3 um 😍 yani uzandigimda hissediyorum özellikle çikolata yiyince daha çok hissediyorum ama çok değil yani sürekli insan hissetmek istiyo çok güzel bı duygu yani rabbim herkese yaşatsın inşallah bunu yazarken bebeğimin hareketini hissetmek de ayrı bi güzel❤️❤️❤️❤️