Ben de 31 haftalık hamileyim kimse inanmıyor. 5 kilo aldım aslında. Ve doktor bebeğimin biraz tombul olduğunu hatta ayaklarının büyük olduğunu söyledi. Herkes iç karnın geniştir diyor, boyum da uzun. Doktor bir sorun olduğunu söylemedi. Hatta ultrasonla bakarken avantaj olduğunu söyledi. Siz doktorunuzu dinleyin insanlara takılmayın. Her kafadan bir ses çıkıyor artık he deyip geçiyorum ben. Hepsine takılsam hasta olurum