Elfilayda 14 haftalık hamileyim bugun farkettim sol karnım da şişlik var sağ tarafa göre daha şiş neden olur acaba bileğisin olan var mı?
gizembickici Elfilayda benimde sağ tarafım o sekilde daha şişti ama bir sorun olmadı. Bebegin o tarafta olduğundan dolayi öyle olduğunu dusunmustum ben. Dogdu, 4 aylik suan😊
Elfilayda Gndaylin bi kaç forum okudum yaşayan varmış sanırım ama olumsuz bişey yazan olmamış çok şükür
Elfilayda gizembickici ayy maşallahh kendim doğurmuş kadar sevindim 😍 allah analı babalı büyütsün inşallah❤️