nazmiyeee Kızlar 2-3 yaşına kadar ayağa kalktığında bebeğin düşmeyeceği beşik tavsiyeleri istiyorum sizden 🥰
dlnyny nazmiyeee yorumlara baktım bende pek park beşik seven biri değilimdir. Heyner beşik aldım henüz kullanmadık ama kurduk çok beğendim. Anne yanı da olabiliyor isteğe bağlı. 0-5 yaş uygundur diyor ama 3 yaşına kadar yatsa yeterli benim için.
nazmiyeee Teşekkür ediyorum kızlar bende park beşik kullanışlı olur diye düşündüm ama görüntüsü pek beni mutlu etmiyor niyeyse 😂🙈