Iyi gunler arkadaşlar.Ayrıntılı ultrasonda kalpte parlaklık çıktı.Ilk gebeligimde de vardı. Dogumdan sonra geçmisti. Bu genetik bir sorun mu ? Neden iki hamileligimde de boyle oldu tam net bisey de soylemediler kendi doktorum ile konusayim diye sanirim