Kızlar bugun 37+0 oldum Bayadır vardı zaten ama bebek hareket ettikçe alt tarafımda batma oluyor bıcak batması gibi sanki böyle batırıp batırıp çıkarıyorlar 😂😒 ah ettiriyor bana bu açılma falan yapar mı acaba doktorum izinde ancak izinden gelince gidebilirim bu durumda olan var mı? Bebeğin pozisyonu baş aşağı