Umudumbitmedi Kızlar selam nasılsınız 16. Haftadan beri ara ara kasığa doğru batma mı desem kımıldamamı desem bebek hareketi olduğunu düşünüyorum ama gaz mı çözemedm bazen peş peşe oluyo bazen 1 gün boyunca hiç olmuyo siz naptınız hisseden var mı belirgin şekilde ilk gebelik doktorum 20. Haftadan itibaren hissedersin demişti ama 1 hafta kaldı ya hissedecekmiyim acaba🤷🏻♀️
Babyandmom_ Umudumbitmedi 19+4🧚🏻 Benim ilk hamileliğim son bir hafta on gündür benim de arada batma gibi bir his oluyor ama anlayamadım yani, kıpırdamayı ben de hala hissedemedim🤷🏻♀️
Gndaylin Umudumbitmedi bende 18 haftalık oldum iki gündür karnımda gaz gibi bir hareket oluyor bende düşünüyorum Bebek’mi gazmı diye Daha bebeğin hareketlerini hiç hissetmedim ilk gebeliğim
Bgmnrdmr Umudumbitmedi 18+2 ilk gebeliğim benim de ara ara hissediyordum pit pit iki gündür döne döne taklalar atiyor 🤣🤣
muges44 18+4🙋🏻♀️ Bende henüz hissetmedim ilk gebeliğim🙂Erken olduğunu düşünüyorum ilerleyen haftalarda hissetmeye başlarız bence. 12-16 haftalar arası benimde sağ kasığıma batmalar oluyodu hareket hâlindeyken, ama geçti sanırım 1 2 haftadır yok
Gndaylin Bgmnrdmr bıt bıt sesleri duymuyorum ben ama dediğin gibi yermi değiştiriyor taklamı atıyor gazmı çözemedim
muges44 Umudumbitmedi Bugün hissettim sadece 2 kere sol tarafımda seyirme gibi bir hareket oldu, göbektende görüldü..yaaa çok güzeldi çok ısrar ettim ama tekrarlamadı😂 inşallah sende en kısa zamanda tadacaksın keyfini🤩🤩
Umudumbitmedi muges44 benimde sol tarafımda seyirmeler oluyo canım 16. Hftadan beri ama emin olamıyorum daha belirgin bişey sanki gibi hareket etmesi bilemedim genelde akşamları oluyo 20 de iyice anlarım inşallah🌸🌸🌸
minnosannesiii Benimde 17+1 de oldu ve çok hareketli sadece dün ve önceki gün hareket etmedi simdi gene başladı suan 18+1
muges44 Umudumbitmedi Daha belirgin bir hissetme istiyosan henüz var derim bence sende bilirsin erken henüz gibi🤩 Ben seyirmeyi ufak pıt pıtları bekliyodum kaç haftadır ilki bugün olunca değişik oldum🙂
Babyandmom_ Umudumbitmedi maalesef canım ya normal dediler daha erken dediler ama ben de hala kıpırdama olarak söyledikleri gibi birşey hala olmadı. Sadece bazen karnım sıkıştırılıyor iç içe geçiyor gibi hissediyorum ama maalesef hala bir kıpırdama yok🤷🏻♀️
Umudumbitmedi Babyandmom_ bende 19+3 oldum canım tam anlayamıyorum bende akşamları bazen bişey oluyo gbi ama belirgin değil doktor 20 21. Haftadan snra netleşir demişti inşallah hissederiz 1 2 haftaya🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ 😫😫
Babyandmom_ Umudumbitmedi aynen canım bana da öyle dedi doktor ama dediğim gibi arada bir içim bir tuhaf oluyor sanki karnımda içim birbirine karışıyor gibi bir his oluyor ama ona mı kıpırdama diyorlar hala anlayamadım🤷🏻♀️ İnşAllah en kısa zamanda bizler de hissederiz🌸