Kızlar bir şey sorcam 20. Haftaya girdim bu haftaya kadar hatta en başında bile ne bulantı ne kusma ne halsizlik hiçbir belirtim olmadı tiksinme vs hiçbir şey yoktu en zor zamanlar atlatıldı derken 2-3 gündür hiç iştahım yok her şey kokuyor su, havlular, yastıklar her şey kokuyor vitamini Demir ilacını da bıraktım ne yesem içsem mideme yumruk yemişim gibi oluyor midem taş gibi 🤦🏻♀️ 2 gündür yatıyorum kalkıyorum baş ağrım da geçmedi enerjim hiç yok bu zamana kadar da iştahım çok değildi ama sağlıklı beslenebiliyordum 5 kilo vermiştim son hafta 1 kilosunu almıştım 3 günde onu da geri verdim.Şuan açlıktan ölcem mutfağa girip çıkıyorum sürekli bişey yiyemiyorum 🤦🏻♀️ Bu zamana kadar hiççç olmayıp şimdi birden böyle olması normal mi ya bebeğim beslenmiyor diye strese girmeye başladım 🤦🏻♀️