ZeynepKeke geçmiş olsun canim benim bende aynı durumdayım oksurmekten karnına ağrılar giriyor iyice cigerlerime çöktü kac gündür acillerdeyim hiç bi ilaç kullanamiyorum ne yaptıysam geçmedi hırsını alana kadar birakmicak yakamı galiba bu arada 36. hafta sayin öksürük yüzünden hep sancıların çıkıyor nst de😞😞 bi an önce iyleselim