Defnegeninannesi 37+2de son dr kontrolümde 2900dedi dr ama zayıfmı azmı sizce😞sizlerin bebişleri kaç kilo?
Simsim Defnegeninannesi bnde 37+2 deyim dün gittim doktora 3.650 ama bebeğe göre değişir bu buna çok takılma cnm her bebeğin yapısı farklı erkek bebek kız bebek kemik yapısı bile aynı değil doktorun kilosu hakkında ne diyo önemli olan o takma kafana sağlıklı oldun yeter😊
Faydemir16 Defnegeninannesi canm ben 37+3 te gittim 2500 demişti doktor çok zayıf geldi bana üzülmüştüm gelişmiyor diye bugün kontrole gittim 38+ 3 olduk. 3 kilo olmuş dedi. 1 haftada 500 grammı almış cihazlardanmı ölçmedenmi bilmiyorum sen ona çok takılma bence doğana kadar değişir kilosu.
SeminGney Selam kızlar umarım güzel bir hamilelik dönemi geçiriyorsunuzdur benimde 36 + 3 deyim Oğlumun kilosu 3,5 kg
Defnegeninannesi Faydemir16 ayy inşallah en önemlisi sağlıkla doğması tabi ama anne yüreği işte takıcak bişi buluyor😊