Ecemm33 8 haftalık hamileyim üşüttüm sanırım boğazım şişti nefes alırken bile batıyor ilaçta kullanmıyorum yaşayan var mı ne yaptınız
Akoalalover Ecemm33 elma rendesi pişirip ılık ılık sararmış kayınvalidemin ananesi. Deneyin isterseniz
Ecemm33 Caglavsrrr boğazımı üşüttüğümü anladığım bi ağrı var ama boğazın şişer parça parça olur ya öyle
2bebeli 1 hafta önce yaşadım o durumu. Geçmiş olsun gebelikte zor oluyor. Ben ballı ıhlamur ictim. Ballı süt yaptım ictim ve bol su tükettim umarım çabucak atlatirsiniz
Merve5 Bal,tarçın,bi kaç damla limon akşam yatmadan önce karıştırıp yedim Boğaz ağrısını geçirdi ama bu yedikten sonra su içmemen gerek. Biraz boğazını yakar ama geçirir
Ecemm33 Merve5 soğuk meyvesuyu soğuk su dondurma derken kıştan çıkınca bi an soğuk şeyler yiyince tepki verdi boğaz sanırım bi de hamilelik olunca çekilmez oluyor ağrı